Wedstrijdverslag toestelfinales 10 juni 2017

Afgelopen zaterdag 10 juni zijn de toestelfinales gehouden in de sporthal in Emmen. Gymvereniging Dalen was goed vertegenwoordigd, maar liefst 16 turnsters kwamen uit op verschillende onderdelen.

In wedstrijd 1 kwam Annemiek Hazelaar uit op sprong en brug in de categorie Senior C, derde divisie. In wedstrijd 2 volgenden in pupil 1 D1 Myrthe Meppelink, Hanne Eising en Lynn Cremer op vloer, op balk Myrthe Meppelink, op  brug Lieke Welink en Myrthe Meppelink en op sprong Madison Knip en Lieke Welink. In de categorie Junior F kwam Femke Goorts uit op brug.

In wedstrijd 3 en 4 werden er medailles behaald. In categorie jeugd 1 D1 behaalde Athalya Knegt op balk zilver en op vloer goud. Athalya kwam daarnaast ook nog uit op sprong en brug. Lotte Haandrikman behaalde in dezelfde categorie een bronzen plak op sprong. In wedstrijd 4 kwamen in pupil 2 D1 uit Frederieke Segeren op brug, balk en vloer. Dakota Kuper op brug en balk en Roos Slomp op brug. Fien Bruning nam in deze categorie op brug een bronzen plak mee naar Dalen. In de categorie Junior E, vierde divisie behaalde Else Brand zowel op brug en balk een derde plaats. Else kwam ook nog uit op vloer. In deze categorie kwam ook Ceryl Esschendal uit op sprong en balk en Babette de Jong op sprong.

Nog even speciale aandacht voor het haar van Lotte Haandrikman. Prachtig ingevlochten met een stralende ster. Wauw!!