Wedstrijdverslag 25 maart 2017

Afgelopen zaterdag kwam GV Dalen met 5 turnsters in actie in Hoogeveen. Silke Hendriks, Demi Berger en Jente Haandrikman hebben in de catergorie Instap D1 de tweede wedstrijd geturnd. Dit hebben ze uitstekend gedaan. Helaas gaat er niemand door naar de provinciale kampioenschappen of toetselfinales. Meiden jullie hebben het super gedaan, op naar het tweede seizoen.

In de derde divisie kwam Charell Koel uit in categorie junior D en Annemiek Hazelaar in categorie Senior C. Charell heeft uistekend gepresteerd op sprong. Ze eindigde met een mooie zesde plaats op dit onderdeel. Annemiek was in uitstekende vorm. Ze turnde op alle onderdelen super goed en maakte weinig foutjes. Dit resulteerde in een vijfde plaats in het eind klassement. Knap gedaan meiden!

De provinciale kampioenschappen worden gehouden op 8 april in Hoogeveen. Voor deze wedstrijd hebben Athalya, Frederieke, Dakota, Else, Ceryl, Myrthe en Lieke Welink zich geplaatst. In juni worden de toestelfinales gehouden in Emmen. Hiervoor hebben zich 15 turnsters geplaatst.