Succesvolle duo's

Zaterdag 15 juni hebben vier duodans teams van de vereniging deelgenomen aan de

Streetdance/Hiphop wedstrijd ‘Legacy Dance Competition’ (LDC). Wat een succesvolle wedstrijd, alle teams zijn met een beker naar huis gegaan!

In de categorie tot en met 8 jaar kwamen Carice Schepers en Hugo Welink uit. Carice en Hugo zetten een perfecte dans neer, die door de jury werd beloond met een zilveren beker. Een tweede prijs voor de jongste duodansers van de vereniging.

Aan het begin van de middag begon de wedstrijd voor de duo’s Ann-Marin Spang met Lieke Welink en het duo Marin Brand met Lynn Cremer. De meiden kwamen uit in de categorie 10 tot en met 12 jaar. Beide duo’s hebben heel sterk gedanst. Ann-Marin en Lieke behaalden zilver en Marin en Lynn gingen met brons naar huis.

En onze juf Esmee Naber ging samen met Merry Lucamba onder de naam ‘2 Times Equal’ met het goud er vandoor. Esmee en Merry kwamen uit in de categorie 17+.

Wat een top dag voor alle duo’s van Gymvereniging Dalen!