Met ruim 50 dansers naar Dance2Demo

De Gymvereniging Dalen deed afgelopen zaterdag maar liefst met ruim 50 dansers verdeeld over 4 dans- en 2 selectiegroepen mee aan Dance2Demo in Emmen.

Dit jaar deed de DB Crew van de vereniging voor het eerst mee aan een echt optreden. DB Crew is vorig jaar opgericht en staat voor Dalense Boys Crew. Het is de eerste dansgroep van de vereniging die bestaat uit stoere jongens die elke week onder leiding van Marieke Ekkelenkamp trainen. Marieke traint naast de DB Crew ook de meiden van de selectiegroep Express.

Esmee Naber is de trainster van de groepen Jump High, Reality, Motion en de selectiegroep Get Up!. Get Up! ging dit jaar met de Dance 2 impress beker naar huis. Hiermee dingt Get Up! mee naar de landelijke Dance2Demo die later in het jaar wordt gehouden in een schouwburg.

Het bestuur van GV Dalen is zeer trots op al onze dansers en wil Ilse Brand in het bijzonder bedanken voor de goede begeleiding van alle groepen tijdens Dance2Demo!