Herstart lessen voor volwassenen

Hallo allemaal!

Afgelopen week zijn we al gestart met de lessen voor de jeugd en YES! dat mag nu ook voor jullie.

A.s. maandag 11 mei gaan we starten met de lessen voor volwassenen van de Gymvereniging Dalen. We doen dat uiteraard volledig volgens de regels van het RIVM en het Drents Sportprotocol, dus buiten! De benodigde faciliteiten zijn geregeld en er is ook afstemming met de gemeente Coevorden geweest.

Je zult begrijpen dat buiten lessen nogal wat aanpassingen en organisatie vraagt. Daarom sturen we je deze mail met daarin alle informatie die je nodig hebt.

Het lesrooster

Het lesrooster wordt voor deze situatie aangepast. Via jullie eigen trainer krijg je alle benodigde details m.b.t. tijdstippen en locatie. Het totale, tijdelijke ‘corona’- lesrooster van de Gymvereniging wordt tzt gepubliceerd.

Indien de groepsgrootte het vraagt, zal de groep gesplitst worden. Ook dit hoor je dan via jouw eigen trainer.

Communicatie via groepsapps!

Er zal veel gecommuniceerd worden via de groepsapps. Zorg dus dat je in de groepsapp van jouw sportgroep komt. De  groepsapp voorziet in snelle, relevante informatie en is in deze situatie de meest makkelijke manier van communiceren op korte termijn.

Slecht weer?

De lessen kunnen alleen doorgaan als het goed weer is. Hierover zullen we communiceren via de groepsapps. En ja, dat kan soms om het laatste moment zijn. Ook dit zal de trainer met jullie communiceren. Hou dit zelf goed in de gaten!

Locaties

N.B. Jouw eigen trainer informeert je waar jij voor jouw lessen moet zijn.

Omdat we buiten gaan sporten (binnen mag nog niet) hebben we alternatieve buiten-locaties gevonden.

Zie hiervoor onderstaande schema:

Locaties ivm buiten sporten

Adres en bijzonderheden:

IJsbaan – achter Sporthal

Oude Dalerveensestraat.

Aanrijden (brengen/halen) ook via de Oude Dalerveensestraat en NIET via de parkeerplaats van de sporthal.

Kom zoveel mogelijk op de fiets. Indien je met de auto komt; let er goed op waar je kunt en mág parkeren. Uiteraard op eigen risico.

Terrein ‘t Kleine Veld

Adres is Noordwijk 49A

Je moet het ‘t Kleine Veld oprijden en dan direct, eerste weg rechts  – verharde terrein achter het pand van Sensor Development International (voormalig Meppelink-Westerhof)

Ook hier geldt; komt zoveel mogelijk op de fiets!

Faciliteiten

Op de locaties is helaas niets beschikbaar; geen wc’s, geen douche/ kranen, geen omkleed mogelijkheid  etc.

M.a.w; kom kant en klaar in je sportkleding/makkelijk zittende kleren naar de les, handen wassen en zelf een bidon water meenemen!

Komt niet te vroeg; op locatie wachten is nu niet handig. Ná de les direct vertrekken en naar huis!

Leiding

Onze leiding is goed geïnstrueerd hoe de richtlijnen van het RIVM te hanteren.

Daarnaast zorgt de vereniging voor zaken als een EHBO doos, desinfectie materiaal, afzetten van terreinen etc.

Contributie

Omdat het erop leek dat het sporten voor 18+ nog wat langer op zich zou laten wachten, hebben we eerder gecommuniceerd dat we de contributie zouden gaan aanpassen. Nu we weer ‘mogen’ zullen we dat niet meer doen.

De contributie zal dus als gebruikelijk worden geïnd.

Tot slot

Deelname aan de (buiten) lessen zijn voor eigen risico. Als vereniging proberen we alles zo goed mogelijk te faciliteren binnen de mogelijkheden en beperkingen die we hebben. Maar ook hier geldt; we moeten het samen doen.

Als iedereen de regels in acht neemt komt dat zeker goed!

En eerlijk, lekker buiten sporten……………eigenlijk ook heel fijn!

Kortom; we zijn blij dat we weer kunnen starten en zien er naar uit

Sportieve groet,

Bestuur GV Dalen