Gezelligheid tijdens familieturnen

Afgelopen vrijdag was er familieturnen bij de GV Dalen. Alle turnsters hadden familieleden meegenomen om te laten zien wat er geleerd wordt tijdens het turnen. De zaal was goed gevuld met papa's en mama's, broertjes, zusjes, neefjes en nichtjes, maar ook waren er oma's aanwezig. Er werd gestart met een warming-up, dat viel niet mee. De buikspieren werden goed getraind! De toestellen kwamen daarna aanbod. En dan blijkt die balk toch echt wel heel hoog te zijn en wat is het lastig om een fatsoenlijke radslag te maken. Het was een super gezellige middag die werd afgesloten met een kopje koffie of thee en een heerlijk kerst koekje.

Alle familieleden bedankt voor jullie bijdragen en tot volgend jaar!

Foto's van deze middag zijn gemaakt door Dianne Zandbergen en zijn te zien in het fotoalbum op de site.