Dansers uit Dalen succesvol bij DanceFever in Zuidwolde

Zaterdag 23 maart kwamen alle dansgroepen van de Gymvereniging Dalen in actie tijdens DanceFever in Zuidwolde.

Zowel de reguliere groepen als de selecties deden mee aan deze regionale wedstrijd. En met succes!

The Flash en Reality werden 1ste, de jongste groep Jump High, 3de . De selectiegroepen Get Up!, The Future en B-Real staken met er met kop en schouders bovenuit en werden respectievelijk 1, 2 en 3!

Over een aantal weken vinden de volgende plaatsingswedstrijden plaats van de NNKS en het DanceEvent. Hieraan doen alle selectiegroepen mee in de hoogste regionen.

Daarnaast maken alle groepen zich klaar voor We Can Dance! Op 16 juni a.s.. We Can Dance! is dé regionale dansshow georganiseerd door de GV Dalen en TVC.