B-Real Noord-Nederlands Kampioen

Dansgroep B-Real van de Gymvereniging Dalen is kampioen van Noord-Nederland!

In de categorie 6-8 jaar behaalde ze de eerste plek tijdens de finale van het NNKS in Heerenveen. Een geweldige prestatie aangezien deze meiden dit jaar voor het eerst meedoen.

De wedstrijd in ‘Sportstad Heerenveen’ begon al vroeg en de meiden waren als eerste aan de beurt. Dat is meestal geen voordeel, maar dat maakte voor deze kanjers niets uit. Met een fantastische uitstraling, een uitstekende technische uitvoering en kleding tot in de puntjes verzorgd overtuigden ze de jury en werden ze de winnaar.

Ook de andere groepen van GV Dalen hadden zich geplaatst voor de NNKS-finale. Get Up! danste in een zwaar bezette categorie naar de 5de en The Future behaalde uiteindelijk de  8ste plek. Wat een succes en wat zijn we trots!

Nieuwsgierig? Alle groepen van de GV Dalen dansen op 16 juni a.s. tijdens We Can Dance 2019. Deze show wordt gehouden in Sporthal ’t Grootveld in Dalen. Kaarten zijn verkrijgbaar aan de kassa.