We Can Dance, een groot feest!

Wat een feest!

Afgelopen zondag 26 maart was de 5de editie van We Can Dance! bij ons in de Sporthal in Dalen. En wat was het wederom een geweldig leuk feest!

In 3 afwisselende shows hebben bijna 900 dansers laten zien waar ze goed in zijn; dansen en stralen!

Onze vereniging was heel goed vertegenwoordigd met alle dansgroepen;  Get Up!, Express, Reality, Motion en Jump High! Ook de DB Crew heeft meegedaan. Zij waren het enige jongensteam! Alle teams hebben het meer dan goed gedaan. Stuk voor stuk super optredens. Gefeliciteerd allemaal en natuurlijk een groot compliment voor de juffen Esmee en Mariek; wat zijn we trots!

Naast onze ‘mannen’ was er nog een uitzonderlijk team. Een zgn. G-team (dansers met een verstandelijke beperking) ‘Team Footloose’ van All About Dance uit Emmen. Wat een blijheid en vrolijkheid lieten zij zien. Fantastisch.

Omdat het een jubileumeditie was zijn alle deelnemers uitgenodigd voor een workshop van Herrold Anakotta – Herrie the Robot -  bekend van ‘Everybody Dance Now’. Daar hebben heel wat dansers aan mee gedaan. Een hele ervaring om op zo’n hoog niveau een les te volgen!

Op de facebook pagina van We Can Dance! Dalen zijn veel foto’s te vinden. Ga maar eens kijken! Ook hier op de site volgen op korte termijn foto’s. Dit met bijzondere dank aan Dianne Zandbergen die veel foto’s heeft gemaakt !

We Can Dance! organiseren vanuit de GV Dalen, in samenwerking met TVC. Alle vrijwilligers, opbouw vaders, hulpmoeders, sponsors en dansers; super bedankt!