Succesvolle gymdag

De meesters en juffen van de basisscholen gingen afgelopen woensdag staken, maar juf Mirthe van  de vereniging zeker niet. Mirthe Rolink organiseerde een gymdag voor basisschoolkinderen. In totaal kwamen 40 kinderen in de pyjama op woensdagmorgen naar sporthal ’t Grootveld in Dalen.

Er werd gestart met een heerlijk ontbijtje, daarna pyjama uit en sportkleding aan. De toestellen werden opgezet en de kinderen hebben tot eind van de middag heerlijk kunnen gymmen, rennen en spelen. Door al het beweging, hadden de atleten enorme trek. In totaal zijn er ongeveer 200 broodjes gegeten en heel wat groente en fruit.

Het was een zeer geslaagde dag en wat Gymvereniging Dalen betreft mogen de leraren binnenkort nog wel een keer staken!