Nieuwe Website

Ja, je hebt ‘m gevonden! Onze nieuwe site. Ben je ook zo trots? De oude site voldeed al lang niet meer; hoog tijd voor een frisse nieuwe look!

Het begon allemaal vorig jaar december. Meer dan 8000 knieperties hebben wij gebakken en zijn door de leden verkocht! Met als resultaat een nieuwe website voor de Gymvereniging Dalen.

Erik van Dijk, van Van Dijk ICT, heeft ons geholpen om het te bouwen en we zijn heel blij met het resultaat.

Op deze site vind je het laatste nieuws en de actuele agenda. Maar natuurlijk ook informatie per discipline en bijvoorbeeld foto’s van activiteiten en  wedstrijden.

De site, samen met de links naar Facebook en Instagram maken dat we elkaar steeds optimaal kunnen informeren en alles kunnen delen.

Heb je zelf ideeën of informatie die erop past? Laat het ons weten! Samen moeten we het doen.

www.gymverenigingdalen.nl