Kamp!

In het weekend van 13,14 en 15 april 2018 wordt een ‘kamp’ georganiseerd in kampeerboerderij “De Riegheide” te Schoonoord. Het belooft een gezellige boel te worden waarbij we allerlei leuke activiteiten gaan doen.

Voor alle deelnemers duurt het kamp 2 dagen (en 1 nacht). We verdelen de kinderen in 2 groepen. Namelijk groep 3 t/m 6 en groep 7 t/m voorgezet onderwijs. Op vrijdag 13 april komen de jongste kinderen – groep 3 t/m 6 -  kamperen tot zaterdagavond.  Op zaterdagmiddag komen de oudste kinderen – groep 7 t/m voorgezet onderwijs. Deze groep blijft tot zondagmiddag.

Kosten

In totaal kunnen er per nacht 80 kinderen verblijven in de kampeerboerderij. Wanneer je niet wilt overnachten is het mogelijk om alleen aan het dagprogramma deel te nemen.

De kosten voor deelname zijn €25, ook wanneer je ervoor kiest om alleen het dagprogramma te gaan volgen.

Wat neem je mee?

Er is een grote slaapzaal met matrassen, waar we met z’n allen gaan slapen. Iedereen neemt zelf een slaapzak (eventueel een onderlaken) en een kussen mee.

Aanmelden

Lijkt het je leuk om mee te gaan, geef je dan snel op door een mail te sturen naar info@gymverenigingdalen.nl

Bij opgave graag de volgende punten vermelden:

- naam

- leeftijd

- groep basisschool

- evt. aanwezigheid van een allergie en gebruik van medicijnen

De inschrijving is definitief wanneer €25 overgemaakt is naar Gymvereniging Dalen, rekeningnummer: NL52RABO0312652526. De inschrijving geschiedt in volgorde van binnenkomst en sluit op 31 maart 2018. Vol = Vol!

Vrijwilligers

Het kamp kan alleen doorgaan bij voldoende aanmeldingen én  vrijwilligers. Lijkt het je leuk te helpen tijdens het kamp, stuur dan een mail naar info@gymverenigingdalen.nl

Organisatie

Manon Hazelaar, leidster van de vereniging, gaat dit kamp organiseren als eindopdracht voor haar opleiding sport en bewegen. Leiding en bestuur gaan Manon hierbij ondersteunen. Super Manon, heel veel succes!

Het kamp is geheel op eigen risico

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Met sportieve groet! Manon Hazelaar, Leiding en Bestuur GV Dalen

info@gymverenigingdalen.nl