Grote Clubactie

GV DALEN DOET MEE AAN DE GROTE CLUBACTIE

Op zaterdag 16 september 2017 start de Grote Clubactie. Ook dit jaar doen wij weer mee en willen wij natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Een lot kost € 3,-. Van de opbrengst gaat maar liefst 80% (Ofwel €2,40 per lot) naar onze clubkas! Bovendien maken lotenkopers kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een geldbedrag van € 100.000,=.

De betaling van de loten gebeurt via afschrijving van het bank/ girorekening-nummer (IBAN nummer ) van de koper. Deze geeft daarvoor door middel van een handtekening op de lijst een eenmalige machtiging af. De nummers van de gekochte loten worden daarna ook via de afschriften van de bank/giro aan de kopers bekend gemaakt. Het is een al jaren beproefde methode met weinig risico (niks te doen met afrekenen en niet met contant geld over straat). Bovendien hoeft niemand nog eens langs de deur om de loten weg te brengen.

-Het jeugdlid dat de meeste loten voor GV Dalen verkoopt krijgt van de vereniging een leuke attentie.
-Iedereen die 20 of meer loten verkoopt krijgt een voucher (zie kids clubactie ).