Goede prestaties van de turnsters in Hoogeveen

Afgelopen zaterdag 4 februari deden 19 turnsters van Gymvereniging Dalen mee aan de 1e wedstrijd RWS B Zuid in de sporthal van Hoogeveen. Het was een overvolle sporthal en onze turnsters hebben allemaal flink gestreden en ontzettend goed hun best gedaan. In totaal wisten 5 turnsters een medaille in de wacht te slepen. In de klasse Junior E 4e divisie wist Ceryl Esschendal de gouden medaille te bemachtigen en op een nipte achterstand, won Else Brand de zilveren medaille. Wat een topprestatie!

Maar hier bleef het niet bij, want later op de dag traden de jonge turnsters op en vielen nog 3 turnsters in de prijzen. Het geluk kon niet op binnen de Gymvereniging Dalen.
In de klasse pupil D1 won Myrthe Meppelink een gouden medaille en Hanne Eijsink won in dezelfde klasse een bronzen medaille. Frederieke Segeren won een bronzen medaille in de klasse Pupil 2 D1.

Met deze uitslagen weten 4 turnsters zich nu al te plaatsen voor de Provinciaal Kampioenschappen en weten ook 8 turnsters zich te plaatsen voor de toestelfinale.

De meiden, ouders, leiding en alle leden van het bestuur van Gymvereniging Dalen zijn ontzettend trots.