Dansers Dalen dansen naar de winst in Drachten!

Afgelopen zaterdag hebben alle deelnemende dansgroepen van de GV Dalen een fantastisch start van het dansseizoen beleefd.

In de eerste wedstrijd van de NNKS – Noord Nederlandse Kampioenschappen – in Drachten danste BE-REAL voor het eerst voor publiek en pakten gelijk de 2de plaats. Een bijzonder knappe prestatie omdat de meiden nog geen half jaar met elkaar dansen. Dit werd zelfs nog overtroffen door The Future die in een zwaar bezette categorie er met de 1ste prijs vandoor ging. Super!

Ook het team Get Up!, dat in de afgelopen jaren al verschillende prijzen wist te winnen, startte dit wedstrijdseizoen meer dan uitstekend; ze promoveerden direct naar een hogere categorie. Dat beloofd wat voor de rest van het seizoen!

Veel publiek was vanuit Dalen mee gereisd om de dansers aan te moedigen. Dansdocent en choreograaf Esmee Naber is enorm trots op al haar dansers. En de dansers zeker net zo trots op haar!

#watkunnenzedansendaarindalen!